• „Muzica exprimă ceva ce nu poate fi spus prin cuvinte, dar care nu poate rămâne sub tăcere” - Victor Hugo

Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul - Jonah Sachs

<i>Războiul poveştilor: Cum cei care spun (şi trăiesc) cele mai bune poveşti vor domina viitorul</i> - Jonah Sachs

Războiul poveștilor descrie supremația tacită a marketingului de mobilizare, de la începuturile unor companii ca Volkswagen, Apple și Nike, până la inovațiile virale Yes We Can, mișcarea Tea Party, The Story of Stuff și Patagonia. Cartea oferă trei instrumente simple pe care orice brand le poate folosi pentru a reuși să-și câștige fani și să devină iconică: Fii interesant, Spune adevărul și Trăiește adevărul.
Fidel titlului, volumul lui Jonah Sachs conduce cititorul în lumea poveștilor captivante, esențiale: Moise, Bhagavad Gita, bomba atomică, Primăvara Arabă și ascensiunea neașteptată a marketingului viral. Oferind informații din neuroștiință, mitologie comparată, istoria advertisingului și psihologie, Războiul poveștilor reușește, ca orice poveste bine spusă, să distribuie cititorul în rolul unui erou improbabil, dar cu potențial de a contribui în mod cu adevărat semnificativ la schimbarea lumii.
Din postura de cofondator al companiei Free Range Studios, Jonah a ajutat sute de branduri și cauze umanitare să pătrundă în conștiința publicului prin campanii memorabile. Legendarele sale clipuri virale The Meatrix și The Story of Stuff au atras atenția a peste 65 de milioane de oameni asupra unor probleme sociale esențiale. Un inovator constant, poveștile și site-urile create de el au fost premiate în numeroase rânduri la Festivalul de Film South by Southwest.
„În această carte, Jonah Sachs salvează poveștile din mâinile șarlatanilor care le mânuiesc doar ca să ne păcălească să cumpărăm următorul produs miraculos aducător de fericire. În același timp, redă poveștilor rolul (și responsabilitatea) de mit călăuzitor și ne reamintește cum să le spunem – ca oameni, ca instituții, ca branduri – pentru a face bine.” (Cristian Lupșa, Editor Decât o revistă)
„Spre deosebire de alte cărți de marketing, Războiul poveștilor reușește să găsească o abordare perfect validă atât pentru branduri, cât și pentru oameni și descrie o lume în care comercialul nu funcționează independent de valori, în care scopul final este o lume mai bună și o societate mai sănătoasă.” (Black Button) (©Editura Black Button) Traducere: Elena Marcu.


Articol

O nouă editură și-a făcut apariția zilele astea în peisajul editorial românesc, Black Button Books, o editură care, în ciuda numelui, este plină de culoare și de viață.

0 Comentarii

Scrie un comentariu

Adresa de email nu va fi facută publică.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Da   Nu